Strona główna

czwartek, 3 września 2015

SEMILAC w RÓŻU I POMARAŃCZY

Hej ;)
Dzisiaj kilka moich propozycji :
SEMILAC w RÓŻU i POMARAŃCZY

Semilac 131 w połączeniu ze srebrną folią transferową:
SEMILAC 008 + 131

SEMILAC 008 + folia transferowa

SEMILAC 033 + złoty brokat

SEMILAC 045 + 001

SEMILAC 131 + 023

 SEMILAC 049 + złota foia transferowa

Jak widać przewaga różu . zdecydowanie jest to najczęściej wybierany przez panie kolor,
Ja osobiście też należę do grona fanek tego koloru na paznokciach , chyba nigdy mi się nie znudzi ;)

Chciałabym zaprosić na moją stronę na fb poświęconą własnie
hybrydzie SEMILAC

ZAPRASZAM SERDECZNIE
Pozdrawiam :)))

25 komentarzy:

  1. Wszystkie mega cukierkowe:) a ja takie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ale cudne zestawienia :-)
    Mój faworyt to SEMILAC 033 + złoty brokat

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne sama nie wiem które lepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się podobają :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze pazury skradły moje serce! ♥ Piękne są - Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne pazurki i jednoczesnie inspiracje! pierwsze najbardziej mi się podobają <3
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zestawienia. I kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze podobają mi się najbardziej!
    cudny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przpięknie paznokcie wykonujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie cudowne, uwielbiam neonowe róże na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne pazurki ;) ostatnie i pierwsze najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie mega ;) Te pierwsze z folią bardzo mi się podobają ;)

    Dokładnie! Zawsze jest jakiś którego jeszcze brakuje :) 122 to super zieleń, z tej najnowszej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne! Już wiem, które kolorki muszę kupić. ;)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana gdzie polecasz kupić ten lakier? masz jakieś sprawdzone hurtownie w internecie? :) jak możesz odp. u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten kolor semilac <3 dzięki za pomysły, z czym mogę połączyć :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Czesc swietna robota. Folie transferowa kladziesz na warstwe dyspersyjna a co pod spodem?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :-)

Jeśli obserwujesz - poinformuj mnie ! :)

Zapraszam na mojego FB:
https://www.facebook.com/annamariamagdalena23?fref=ts