Strona główna

piątek, 15 maja 2015

KOLEJNA ODSŁONA SEMILAC

Hej.
Troszkę zaniedbuję bloga , ale to z braku czasu..
ślub coraz bliżej , teraz dopiero jest sporo do załatwiania.

A co wam dziś pokażę ?
Lakiery Semilac w stonowanych kolorkach :)

Semilac 135 Frappe


 Semilac 004 i 033

 Semilac 105 i 023

Semilac 004

Semilac 105 i 072

Semilac 135 Frappe

 Które najbardziej przypadły wam do gustu ?:)
Następnym razem dodam coś w mocniejszych kolorkach ;-)

Zapraszam do mnie na fb:

Facebook - klik
i Instagram:

INSTAGRAM - KLIK

36 komentarzy:

  1. ostatnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze są genialne, najlepsze ';)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie piękne, ale najbardziej wpadają w oko pierwsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. potwierdzam :) pierwsze są bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze cudnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Semilac 105 i 123 moi faworyci! Pięknie te kolory ze sobą współgrają. Semilaków używam już od dość dawna i jestem w nich szczerze zakochana <3 I taak podziwiam Cię że znalazłaś czas na tyle stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę czasu minęło zanim je uzbierałam ;]

      Usuń
  7. Semilac 105 i 123 moi faworyci! Pięknie te kolory ze sobą współgrają. Semilaków używam już od dość dawna i jestem w nich szczerze zakochana <3 I taak podziwiam Cię że znalazłaś czas na tyle stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzorki na pierwszych najlepsze! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. każde mają coś w sobie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Banan 23 jest mega i niebieski 72 :)

    No to szybkiego i gładkiego załatwiania pozostałości do ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze i ostatnie <3 cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te wersji nude - śliczne! Interesująco prezentuje się też szary w towarzystwie kropkowanego niebieskiego...

    OdpowiedzUsuń
  14. Te pierwsze bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. szary z żółtym świetnie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzą mi się takie śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy wzór i te różowe, syrenie - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor Frappe bardzo mi się spodobał, lubię takie delikatne, spokojne nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze najpiękniejsze! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne w szczególności te 1
    Niestety znam ból - też cierpię na brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze i ostatnie zdecydowanie najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze zdobienie jest moim faworytem! Chociaż uwielbiam połączenie banana z 105 szarym ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Semilaki! Rośnie mi coraz większa kolekcja, a ja z radością witam nowe kolory. Pierwsze paznokcie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie cudna, ale pierwsze skradło moje serducho :D

    OdpowiedzUsuń
  25. czy te pierwsze zdobienia to naklejki ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :-)

Jeśli obserwujesz - poinformuj mnie ! :)

Zapraszam na mojego FB:
https://www.facebook.com/annamariamagdalena23?fref=ts