Strona główna

poniedziałek, 23 lutego 2015

Semilac 040 Canary Green

Hej.
Dzisiaj pazurki , dawno ich tutaj nie było :)

Semilac 040 - Canary Green







Kiedyś próbowałam nałożyć lakier bez koloru bazowego,
niestety lakier słabo kryje nawet 3warstwy to za mało.
Tym razem jako bazy użyłam koloru białego semilac001 strong white i efekt o wiele lepszy :)
Kolor jest bardzo wyrazisty , odrazu rzuca się w oczy.
Na palcu serdecznym semilac089 Black Plum ;)

Co o nim sądzicie ? Ja będę do niego powracać , szczególnie latem :)

Pozdrawiam. 

36 komentarzy:

  1. Kolor jest bardzo ładny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie niedawno myślałam o takim odblaskowym żółtym na pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że na lato będzie bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju uwielbiam taki kolor :) piękny !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, ale chyba troszkę wkurzałby mnie taki kolorek na moim paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie neonowe kolory na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łoł, kocham takie kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. obłędny kolorek :)) hybryd co prawda nie używam na własnych paznokciach, ale pewnie moja córka jak go zobaczy, to będę musiała kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja lubię takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam bardzo podobny kolorek i często go noszę w okresie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. łał kolor na prawdę jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Neonowy kolorek;) Ładny ale nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. How cute looks your manicure.
    Have a beautiful day.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne mani - a lakier super :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądają na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. boski kolor! pasowałby mi do mojej neonowej listonoszki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, pieknie kryje. Neonek że aż razi po oczach :) Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajny, mocny kolorek. ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba. :) Masz piękny kształt płytki paznokci. Mam swoje naturalne długie paznokcie ale nie potrafie nadać im takiego kształtu :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny :) szczególnie latem taki kolor jest wesoły a, zimą przypomina o lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W moim stylu bardziej jednak jest ten niebieski z drobinkami (najnowszy post)- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. ponad wszystko lubię ten kolor !

    OdpowiedzUsuń
  23. Witamm :-) ja wczoraj zakupilam ten lakier 040 :-) i gdy dzisiaj go nalozylam słabo kryje chyba nalozylam go 3 razy ale słabo . I chyba faktycznie przyda się do tego biały lakier :-) :-) żeby efekt był wyrazisty :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie, czy pod ten kolorek nałożyłaś jedną czy dwie warstwy białego? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :-)

Jeśli obserwujesz - poinformuj mnie ! :)

Zapraszam na mojego FB:
https://www.facebook.com/annamariamagdalena23?fref=ts