Strona główna

poniedziałek, 13 października 2014

TAG - Kolory tęczy.

Hej.
Dzisiaj Tag podpatrzony na jednym z blogów :




Zasady są bardzo proste , do kolorów tęczy
*żółty
*pomarańczowy
*różowy
*czerwony
*zielony
*niebieski

dopasowujemy swoje kosmetyki.
A więc zaczynamy:

ŻÓŁTY:

Od niedawna mój ulubiony zmywacz do paznokci .

POMARAŃCZOWY:

Od dłuższego czasu go używam , to już chyba 3 buteleczka. 
A wy jaki podkład polecacie ? bo zastanawiam się nad zmianą na coś innego.


RÓŻOWY:

Postawiłam na masełko do ust Nivea , niezastąpione jesienią :)


CZERWONY:

Krem do rąk BARWA, kocham ten zapach.


ZIELONY:

Odżywka z Joanny z pokrzywą i zieloną herbatą.


NIEBIESKI:

Avon - eliksir na zniszczone włosy i rozdwojone końcówki.


FIOLETOWY:

Antyperspirant w kulce od Oriflame (mój ulubieniec)


Zapraszam do zabawy , może któraś z was pokaże ten Tag na swoim blogu.
__________________________-

Przypominam o rozdaniu , zostało już tylko 5dni !



Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. pierwszy raz słyszę o takim Tagu

    __________
    a u mnie?
    fashion w pastelach i bieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten tag, chyba zrobię niedługo :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można nabyć ten zmywacz? :) Zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje kosmetyki chyba nie są takie kolorowe :P :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę o takim tagu, ale jest ciekawy. :)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz swoje biało-czarne doskonałe zdjęcia- ślicznie wyglądasz. A co do produktów miałam krem do rąk uwielbiam go- pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :-)

Jeśli obserwujesz - poinformuj mnie ! :)

Zapraszam na mojego FB:
https://www.facebook.com/annamariamagdalena23?fref=ts