Strona główna

sobota, 13 września 2014

Nowości w kosmetyczce i w szafie.

Hej.
Dzisiaj pokażę wam kilka rzeczy które kupiłam w ostatnim czasie.
Kosmetyki i parę ciuszków.
Może coś wam przypadnie do gustu :)




A więc:


*Szampon Eveline 8w1 - bardzo się polubiliśmy , potrafię po nim rozczesać włosy a to rzadkość
*Odżywka Naturia Joanna - bez spłukiwania , narazie raz ją użyłam i była ok
*Korektor do brwi Eveline - chyba jednak wolę kredki, nie zachwycił mnie
*Lakier Taft - mój ulubiony lakier do włosów
*3x lakier do paznokci 
*Plastry oczyszczające na nos - spodobało mi się ich działanie dlatego to kolejna paczka
*Kuracja do włosów suchych i zniszczonych Marion

Tyle kosmetyków.. a teraz kilka ciuszków :)

Różowa bluza dresowa , z koronką wzdłuż plecy:

Bluza dresowa:

 I dwie nowości z SH:


Biało - Granatowa sukienka. Jakie dodatki do niej byście poleciły??




 Marynarka:

Pozdrawiam zapraszam do obserwacji , przy 100 obserwatorach planuję małe rozdanie:)
Na FB też zapraszam ;)

45 komentarzy:

  1. Zaintrygowałaś mnie tym szamponem Eveline :D Też mam ogromny problem z rozczesywaniem włosów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery z Golden Rose. Podoba mi się ta bluzka dresowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowa bluzka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam te plasterki na nos i u mnie też sprawdziły się całkiem nieźle. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ten produkt z eveline z arganem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biało - Granatowa sukienka - WYPAS! :D Moje barwy! :)
    Marynarka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Joannę b/s lubię ale mam wersję z lnem i rumiankiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta różowa koszulka jest świetna- bez wątpienia najmocniej przykuła moją uwagę! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ladne kolory lakierow do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobał mi się ten lakier z GR :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowosci Kochana, ciekawe, jak sie u Ciebie sprawdzi slynna Joanna :) Sukieneczka bardzo fajna, sama chetnie bym taka przygarnela ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się ten pierwszy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę mój ulubiony lakier do włosów ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne zakupy i rewelacyjne lakiery - szczegolnie ten niebieski...achhhh

    OdpowiedzUsuń
  16. szampon eveline 8 w 1 zaintrygował mnie i bardzo podoba mi się lakier z tymi kolorowymi kuleczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ochotę na maskę do włosów z Eveline właśnie z tej samej linii :) Używałaś jej może? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marynarka i marynarska sukienka strasznie wpadły mi w oko. Cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzoładna ta bluzka z koronką;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful clothes.
    www.livelove-polly.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne ciuszki :-) to drugie szczególnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. też uwielbiam ten lakier do włosów ale przy moim zużyciu i moim kieszonkowym bankrutowałam i zamieniłam na super 5 z Isany za 4 zł i też sprawdza się równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poluje na tą odżywke z Joanny ale nigdzie jej nie widziałam jakoś :( sukienka w paski świetna :) może czerwone szpilki i zlote biżu? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zakupy, ciekawi mnie ten kolorowy lakierek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam powyższy szampon z Eveline Cosmetics i byłam z niego zadowolona :) I podoba mi się ta bluza z koronkową wstawką ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta dresowa mi się bardzo podoba! Ostatnio mam manię na takie rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dokładnie tak jak ja , ostatnio stawiam na wygodę :D

      Usuń
  27. Ile wspaniałości! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Taką marynarkę również bym kupiła. Dresowa sukienka podoba mi się i powoli przekonuję się do takich rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę wyprowadzić ten szampon :)x

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, ze za jakiś czas skusze się na ten szampon bo często mam problemy z rozczesaniem wlosow

    OdpowiedzUsuń
  31. szampon z eveline wygląda ciekawie, rozejrzę się za nim i zerknę na skład podczas wizyty w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  32. różowa bluza super ! uwielbiam dodatki koronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię ten lakier do włosów z TAFT - jest jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ile fajnych nowości widzę :-) Bardzo podoba mi się różowa i szaro- niebieska bluza :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. ładne rzeczy!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Cieszę się, że odwiedziłaś mojego bloga i dziękuję za komentarz. Weszłam z ciekawości na bloga i naprawdę mi się tu spodobało! Możesz opowiedzieć mi więcej o tych plastrach? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. cieszy mnie że się spodobało :) o plastrach na pewno pojawi się post :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jakie swietne te ciuszki..lubie styl oversize :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :-)

Jeśli obserwujesz - poinformuj mnie ! :)

Zapraszam na mojego FB:
https://www.facebook.com/annamariamagdalena23?fref=ts