Strona główna

niedziela, 9 lutego 2014

Kosmetycznie :)

Cześć.
Dzisiaj pokarzę wam co kupiłam przez weekend :)
Będzie kosmetycznie :)

A więc :

1. Baza pod cienie Virtual :

2. Eliksir , nawilżająca pomadka do ust Wibo:

Numer 01 i 05 :

3. Serum ziołowo witaminowe RADICAL :

4.Termo ochrona , serum Marion :

5. Nivea Make up Starter:

6. Adidas-nawilżający żel pod prysznic:

7. Nivea- masełko do ust :

Na koniec sukienka którą kupiłam z nadzieją że pójdę w niej na osiemnastkę kuzyna.
Niestety okazała się byc strasznie duża;/
Wiec zaraz po przymiarce oddałam na sprzedaż ,
to była szybka transakcja ;-)


Jutro polowanie na jakąś inną :)
Pozdrawiam ;-)

46 komentarzy:

  1. na serum od Mariona się czaję,tylko kupię sobie prostownicę

    OdpowiedzUsuń
  2. ten żel do kąpieli z adidasa sama używam - ładnie pachnie :)
    pozdrawiam
    mama Laurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/panterka-cwieki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo ciekawa, szkoda, że za duża. A z tej listy kosmetyków żadnych nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam bazę z Virtual kilka lat temu i nie byłam zadowolona, oby coś się w niej zmieniło od tamtego czasu. I Make Up Starter też się u mnie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety w bazie chyba nic się nie zmieniło bo sama juz po pierwszym uzyciu jestem niezadowolona;/ co do nivea , zobaczymy jak u mnie zadziałą ;-)))

      Usuń
  6. mam termo ochronę,a le czeka na testowanie bo rzadko używam suszarki - tylko po basenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tej Nivei - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żel znam - lubię :) ale masełka do ust jestem mega ciekawa :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masełko juz mam drugą puszeczkę,daje sobie na noc na usta a rano świetny efekt ;-)
      polecam ;-)

      Usuń
  9. dużo masz kosmetyków:)

    bezimienny-szymon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie urzekła ta szminka różowa ;) A sukienka super, szkoda że jest Ci za duża ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Szminki Wibo są genialne, tanie i dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam taką pomadkę z Wibo i bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne zakupy, tylko szkoda ze sukienka okazala sie za duza. Czekam na recenzje Radicala ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. JA MAM WIBO 06 FAJNY, DZIENNY KOLR :) POLECAM :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z serii Radical Farmowny mam odzywkę w sprayu, w sumie mam mieszane odczucia, ale była dość tania, kupiłam ją za około 7 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post i rzeczy ;o
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie lubię tych masełek, nie robią dla mnie nic :(
    Sukienka piękna, szkoda że okazała się za duża.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna sukienka! uwielbiam żółte;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś tą bazę jak jeszcze nie była w sprzedaży ,dostałam gratis przy zakupie kosmetyków i byłam zadowolona.Później pojawiła się w sprzedaży zakupiłam i już nie było to samo :/

    http://magicznelegginsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne kolory pomadek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta 2 szminka ma ładny kolorek <3

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Masełko z Nivei jest cudowne, miałam waniliowe i czas najwyższy sprawić sobie jakieś nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mama takie masełko z Nivea tylko karmelowe :D

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ten krem nivea i fajnie się spisuję :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Duże zakupy i bardzo fajne <3
    http://jula-julian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta sukienka jest mega. Szminki są super ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. te pomadki z Wibo są cuuuudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne pomadki ;))

    buźka ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. thanks for sharing love<3


    Make sure to check out my blog, I do a combination of health, animals and fashion weekly!

    www.laurinawong.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Baza z Artdeco jest ok,a z bardziej dostepnych Hean ma calkiem calkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Bazę z Virtuala miałam i byłam strasznie nie zadowolona:((
    Ale odżywki z Radicala jestem bardzo ciekawa:)

    Zainteresował mnie Twój blog, dlatego zostaję na dłużej i dodaję do obserwowanych:)

    Spokojnej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa jestem tego kremu Nivea, tak szczerze to chyba nigdy w życiu nie miałam żadnego kremu z tej firmy, oprócz nieśmiertelnego klasyka ;) Jakoś nivea nigdy mnie specjalnie nie interesowało. Masełko malinowe mam (dostałam) i jakoś średnio mi się podoba, moze to przez sposób apilkacji. Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne kosmetyki =) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka jest naprawdę ładna.
    Szkoda, że okazała się za duża...

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka wygląda ślicznie, szkoda :(
    Pomadki nawilżające usta mają bardzo ładne kolorki :3

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Udane zakupy :)
    Śliczna sukienka szkoda tylko ,że okazała się za duża :(
    zapraszam do mnie http://moment-foor-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Szminka z numerem 01 ma odjazdowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda że duża bo jest naprawdę śliczna , i ten kolorek :) Od dawna poszukuję czegoś podobnego :)
    Daj znać jak sprawdzają się te pomadki z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekawa jestem serum Radical i bazy pod cienie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :-)

Jeśli obserwujesz - poinformuj mnie ! :)

Zapraszam na mojego FB:
https://www.facebook.com/annamariamagdalena23?fref=ts