Strona główna

piątek, 21 lutego 2014

Joanna - szlachetna perła.

Cześć.
Dzisiaj efekt farbowania włosów farbą z Joanny
'Szlachetna perła'  212
Szczerze mówiąc spodziewałam się lepszych efektów..
ale nie jest zle.. na zywo wygląda to trochę lepiej . :)

Kolor  :

Odrosty :


Widziałam że dziewczyny łączą szlachetną perłę z srebrnym pyłem..
chyba też spróbuję następnym razem ;)
Może efekt będzie ciekawszy ;D

Mój mały zakup :

Zobaczymy jak się sprawdzi na paznokciach ;-)

Miłego dnia !!!:-)))

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekko siwe Ci wyszły :>
    Jak zmieszasz ze srebrnym pyłem to efekt będzie jeszcze bardziej siwy, gwarantuje Ci to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy w jakim świetle hehe ;-)
      bo jak patrze w lustro to mi to na rude przechodzi ;p
      zrobię zdjęcie to siwe ;-)

      Usuń
    2. Tak to jest z naszym blondem :D

      Usuń
  3. kolor podoba mi się :) jestem ciekawa tych naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor mi sie podoba, zwlaszcza na drugim zdjeciu :) Nigdy nie kombinowalam z mieszaniem, wiec nic Ci nie polece, ale jak piszesz, ze inne dziewczyny tak robia, to moze sprobuj, jak Cie kusi :) Pochwal sie, jak naklejki prezentuja sie na paznokciach, bo wygladaja ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie preferuję farb-raz to zrobiłam-pomyslalam ze kupie dobra droga farbe i wlosy mi lecialy po niej jak szalone,od tamtej pory chodze do fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do fryzjera chodzę tylko latem ;-) bo wtedy rozjasniam pasemkami ;-)
      a to moje pierwsze farbowanie farbą od pazdziernika ;D

      Usuń
  6. ładny kolorek
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/basn-sukieneczka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. wow widać efekt :)

    Obserwuje i liczę, że zajrzysz na mojego bloga :))
    Super blog:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor wyszedł na prawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek jest bardzo ładny, a paznokciami się pochwal, bo sama chciałam spróbować naklejek ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. do mnie nie przemawiają farby z Joanny. Używam tylko z Garniera i L'Oreala. Dzisiaj mam zamiar właśnie farbować włosy L'Orealem i też jasnym blondem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sprawie farbowania to się nie znam, bo nie używam farb ;) Ale co do naklejek mogę się wypowiedzieć, że są na prawdę fajne, tylko nie są tak trwałe jak lakier i trzeba się trochę pomęczyć z nakładaniem ;) Ale dają ekstra efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ciemne włosy więc nie mam problemu z farbowaniem , zawsze wyjdzie, ale nieraz śledzę perypetie mojej siostry blondynki ;) była już żółta, kanarkowa, lekko ruda ;) a to wszystko dzieki farbom blond

    OdpowiedzUsuń
  13. też bym chciała blond włosy ale mam niestety za ciemne :/

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też miałam takie naklejki tylko z H&M :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt na włosach jest naprawdę bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne włosy masz teraz

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

  17. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor... :D Jak ja zazdroszczę Ci blondu :(♥

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana mogłabyś jeszcze tylko dopisać swojego e-maila przy zgłoszeniu do rozdania? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo łany wyszedł Ci kolorek, ja robię Vellatonem bardzo jasny popielaty blond ale jednak końce jeszcze się do końca nie rozjaśniły tak jakbym chciała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! :-)

Jeśli obserwujesz - poinformuj mnie ! :)

Zapraszam na mojego FB:
https://www.facebook.com/annamariamagdalena23?fref=ts